Meest gestelde vragen

Vragen over het ledenvoordeel

Hoe word ik lid van coöperatie Odin?

Lid word je door één of maximaal 10 participaties à € 100,- te nemen in coöperatie Odin. De participatie is een eenmalige inleg die je weer terugkrijgt als je ooit stopt. Als lid ben je mede-eigenaar van coöperatie Odin en mededrager van ons initiatief. Lees hier hoe en waar je lid kunt worden. Om het ledenvoordeel te ontvangen in de winkel of de bezorgdienst, betaal je naast de eenmaglige participatie waarmee je lid wordt een maandbijdrage die afhankelijk is van het aantal volwassenen in je huishouden. Meedoen aan het ledenprijzensysteem is al interessant als je gemiddeld tussen de 22 en 30 euro per week aan boodschappen besteed. 

Wat is het ledenvoordeel?

In de Odin-winkels en de Odin Bezorgdienst heeft ieder product twee prijzen. Een gewone consumentenprijs en een lagere ledenprijs. De ledenprijs betaal je als je lid bent van coöperatie Odin én een maandbijdrage betaalt via een automatisch incasso. De maandbijdrage is bepaald op basis van het aantal volwassenen waarmee je een huishouden deelt. Meedoen aan het ledenprijzensysteem is al interessant als je wekelijks tussen de 22 en 30 euro aan boodschappen besteed. Afhankelijk van de producten die je koopt is het voordeel gemiddeld tussen de 15% en 20%. 

Hoe werkt het ledenvoordeel?

Doe je mee aan het ledenvoordeelsysteem van Odin, dan wordt aan het begin van iedere maand je maandbijdrage geïncasseerd. M.i.v. 1 januari 2018 is de maandbijdrage (bijv. 11, 16, 21 euro, afhankelijk van het aantal volwassenen in je gezin) zichtbaar op je kassabon. We noemen dit saldo maandbijdrage. Iedere keer als je boodschappen doet, wordt je ledenvoordeel automatisch met je saldo maandbijdrage verrekend ( betaal je 16 euro maandbijdrage en krijg je bij het boodschappen doen 3 euro ledenvoordeel, dan wordt het saldo maanbijdrage dus 13 euro). Als je saldo maandbijdrage bij nul is aangekomen, stopt het verrekenen, maar gaat je ledenvoordeel natuurlijk gewoon door. Zo zie je snel of het ledenvoordeel je ook echt voordeel biedt.


Je maandbijdrage gaat niet verloren. Is er aan het einde van de maand nog saldo maandbijdrage over, dan wordt dit automatisch omgezet in boodschappentegoed op je ledenpas. Hier kun je vervolgens boodschappen mee betalen. Dus doe je een maand nauwelijks of geen boodschappen, dan gaat je maandbijdrage niet verloren.


Het saldo maanbijdrage wordt overigens pas zichtbaar op de bon na de eerste automatische incasso. Dit betekent dat je vaak in de eerste maand van je deelname aan het ledenvoordeel nog geen gegevens op de bon ziet en dat je maandbijdrage ook nog niet in boodschappentegoed omgezet kan worden. Dit heeft te maken met de verwerking van je aanmelding.

Krijg ik op alle boodschappen ledenvoordeel?

Als je als lid een maandbijdrage betaalt, krijg je op bijna alle producten in de Odin-winkels en Odin-bezorgdienst het ledenvoordeel. Alleen op de groente- en fruitabonnementen van Odin, boeken, kaarten, tijdschriften, cadeaubonnen, tassen en statiegeld niet. 

Kan ik meerdere participaties nemen in coöperatie Odin?

Jazeker, je kunt maximaal 10 participaties à € 100,- nemen. 

Wat is de opzegtermijn van het lidmaatschap?

De opzegtermijn bedraagt minimaal 7 dagen voor het einde van een maand. 

Krijg ik het participatiebedrag terug als ik heb opgezegd?

Jazeker, het participatiebedrag wordt 8 weken na de datum van opzegging overgemaakt op het bij ons bekende rekeningnummer. 

Hoeveel ledenpassen krijg ik per huishouden?

Bij een 1-persoonshuishouden geven we 1 ledenpas uit. Bij twee of meerdere volwassen in het huishouden geven we maximaal 2 ledenpassen uit, een hoofdpas en een partnerpas. Beide passen staan op naam van de hoofdaanvrager.

Is het ledenvoordeel alleen geldig in de winkel waar ik me heb aangemeld?

Nee, je kunt in alle Odin winkels met ledenvoordeel afrekenen, ook online in de Odin bezorgdienst.

Kan ik me op deze website aanmelden voor het ledenvoordeel?

Je kunt je alleen in de winkel aanmelden voor het ledenvoordeel of via www.odinbezorgdienst.nl

Ik wil boodschappen bestellen via de Odin bezorgdienst. Krijg ik daar ook het ledenvoordeel?

Ook via de Odin bezorgdienst kun je boodschappen doen met het ledenvoordeel. Ben je al lid van de coöperatie? Houd dan je pas bij de hand als je het account gaat aanmaken. Het nummer onder de streepjescode is je lidmaatschapsnummer (inclusief de 2 die ervoor staat).

Hoe vraag ik een partnerpas aan?

Het aanvragen van een partnerpas kan het makkelijkst in de winkel. Neem hiervoor de hoofdpas mee, dan kunnen we de aanvraag direct koppelen aan het al bestaande lidmaatschap. Binnen een week ligt de nieuwe pas voor je klaar in de winkel. Per huishouden geven we maximaal twee passen uit. 

Bezorgdienst vragen

Aanmelden in de bezorgdienst

Wil je voor de eerste keer bestellen in de Bezorgdienst?

- Check eerst of er een bezorgroute bij jou in de buurt is.

- Ga naar inloggen.

- Ga naar een account aanmaken (rechts op de pagina)

- Kies uit de verschillende opties: gewoon boodschappen doen of boodschappen doen met ledenvoordeel

- Maak vervolgens een account aan door de gevraagde gegevens in te vullen. 

- Maak je een account aan en vraag je het ledenvoordeel aan, dan reken je eerst je lidmaatschap van Coöperatie Odin en de rest van de maandbijdrage af via IDEAL.

- Je ontvangt per mail een bevestiging van de aanmelding.

- Vervolgens kun je elke keer inloggen met je e-mailadres en wachtwoord en volop boodschappen doen in de Bezorgdienst.


Geregistreerde klanten

Heb je al een account? Log dan meteen in met je mailadres en wachtwoord.


Bestaand account uitbreiden met lidmaatschap Coöperatie Odin en het ledenvoordeel?

- Log in op je account
- Ga naar mijn account
- Ga naar accountinformatie
- Bovenin staat de optie klik hier om dit te regelen
- Doorloop deze procedure (let op de betaling moet je zelf doen!)
- Als de betaling in orde is, kan je vanaf dit moment boodschappen met ledenvoordeel bestellen.
- Als je een foto hebt geüpload ontvangt je binnen een week een ledenvoordeelpas waarmee je in onze winkels boodschappen kunt doen met ledenvoordeel.

Bezorgmomenten

Kan ik mijn bezorgmoment zelf kiezen?

Het aantal routes is op dit moment nog beperkt. Kijk hier of er een route bij jou in de buurt is en op welke dagen er op deze route(s) wordt bezorgd. 

's Middags of 's avonds?

Per afleverdag kun je bij het afronden van je bestelling kiezen uit verschillende bezorgmomenten die zichtbaar worden tijdens het afronden van de bestelling.

Op de dag voor aflevering ontvang je van ons een email met daarin het verwachte aflevertijdstip op basis van onze routeplanner. Onze bezorger kan maximaal een kwartier eerder of een halfuur later komen dan het aangegeven tijdstip. Wordt het door onvoorziene omstandigheden anders, dan nemen wij hierover zo snel mogelijk contact met je op. Voor specifieke vragen over de aflevertijd van je bestelling kun je na 16:00 uur contact opnemen met onze bereikbaarheidsdienst via: 0345-588217.

Bestelmomenten

Tot wanneer kan ik bestellen?

Bestelmomenten

Houd bij het plaatsen van een bestelling rekening met het uiterste bestelmoment dat aan jouw aflevermoment is gekoppeld. Wij rekenen ongeveer anderhalve dag om je bestelling klaar te maken en bij je af te leveren. Kijk hieronder naar jouw aflevermoment en je ziet tot wanneer je kunt bestellen:

- Aflevermoment maandag: bestellen tot uiterlijk zaterdag 11.00 uur

- Aflevermoment dinsdag: bestellen tot uiterlijk maandag 11.00 uur

- Aflevermoment woensdag: bestellen tot uiterlijk dinsdag 11.00 uur

- Aflevermoment donderdag: bestellen tot uiterlijk woensdag 11.00 uur

- Aflevermoment vrijdag: bestellen tot uiterlijk donderdag 11.00 uur 

- Aflevermoment zaterdag: bestellen tot uiterlijk vrijdag 11.00 uur 


LET OP: na het uiterste bestelmoment is het helaas logistiek niet mogelijk nog een order toe te voegen voor de volgende dag

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Wil je een bestelling plaatsen? Dit zijn de stappen:

- Log in op met je e-mailadres en wachtwoord.
- Doe de producten van je keuze in het winkelmandje.
- Ga via het winkelmandje naar afrekenen.
- Kies je afleveradres.
- Kies je afleverdag uit de mogelijkheden die worden aangegeven in de kalender.
- Vul alle benodigde gegevens in bij betaalmethode en zet het vinkje aan om de Bezorgdienst te machtigen het (resterende) bedrag van deze order van je rekening af te schrijven.
- Check de bestelling, afleveradres en aflevermoment en plaats je bestelling.
- Als je bestelling bij ons is aangekomen, krijg je hiervan een bevestiging op je scherm. Je ontvangt ook per email de bevestiging van je bestelling. LET OP; heb je geen bevestiging per mail ontvangen is je bestelling volledig afgerond!
- Heb je wichtartikelen besteld, dan zie je in je winkelwagentje en orderbevestiging een prijsindicatie, die uitgaat van het gewicht waarin het product gemiddeld genomen aan je wordt geleverd. Op de uiteindelijke afleverbon bij je bestelling vind je het werkelijke gewicht, met daarbij het werkelijk af te rekenen bedrag. 
- Mocht er een product niet beschikbaar zijn dan voegen we een vervangend product toe. Als er geen vervangend product beschikbaar is nemen we contact met je op.   

Betalen

Hoe werkt het met betalen?

In principe betaal je je bestelling altijd per incasso, nadat de bestelling bij je is bezorgd. Bij de aflevering van je bestelling vind je een afleverbon met daarop het totaalbedrag van de aan jouw geleverde producten (dus ook de definitieve prijzen van wichtartikelen als vlees, vis, kaas en groenten), plus het statiegeld van de bezorgkratten en koelboxen en –tassen waarin je bestelling wordt geleverd.

Bij het afleveren van de bestelling neemt de bezorger de lege statiegeldartikelen mee retour. Je ontvangt hiervan ter plekke een retourbon waarop alle ingeleverde statiegeldartikelen staan vermeld. Deze bon wordt op ons hoofdkantoor in Geldermalsen verwerkt. Pas dan wordt de definitieve factuur opgemaakt en geïncasseerd.

Afwijkende betaling eerste bestelling voor niet-leden

Wie (nog) geen lid is van Coöperatie Odin en voor de allereerste keer een bestelling plaatst, rekent direct 80% van het aankoopbedrag af per IDEAL als aanbetaling. Het resterende bedrag wordt na aflevering en na de statiegeldcorrectie op basis van de factuur geïncasseerd. Bij leden van Coöperatie Odin beschouwen we de participatie als borg die de aanbetaling vervangt.  Vanaf de 2e bestelling die je doet word de factuur via automatisch incasso geïncasseerd. De incasso van je bestelling gebeurt elke maandag nadat de boodschappen zijn bezorgd.

Minimum order bedrag

Moet ik voor een minimum bedrag bestellen?

We hanteren een minimum orderbedrag van 37,50 euro. Dit is het totaalbedrag van de boodschappen in je winkelwagen, inclusief statiegeld. 

Statiegeld

Op sommige producten die je bestelt zit statiegeld. In je winkelmandje kun je zien hoeveel statiegeld je in totaal over de bestelling moet afrekenen.

Daarnaast rekenen we statiegeld over de bezorgkratten, koelboxen en koeltassen waarin we de bestelling afleveren:

  • Bezorgkrat: € 7,50
  • Koelbox: € 30,00
  • Koeltas: € 2,50
  • Alle statiegeldkosten zie je pas op de afleverbon.

Statiegeld retour

Bij het afleveren van de bestelling neemt de bezorger alle lege statiegeldartikelen mee retour. Als je de producten uit de koelbox meteen uitpakt, nemen we de lege koelbox meteen retour. Je ontvangt van onze bezorger een retourbon waarop alle ingeleverde statiegeldartikelen staan vermeld. Deze bon wordt op ons hoofdkantoor in Geldermalsen verwerkt en het bedrag wordt vervolgens verrekend met de incasso van de afgeleverde bestelling. 

Niet meer bestellen, maar nog wel statiegeldartikelen in huis?

Wil je niet meer bestellen, maar heb je nog wel statiegeldartikelen uit de Bezorgdienst in huis? We komen ze graag even bij je ophalen, maar hier zijn wel ophaalkosten (€ 3,50) aan verbonden. Neem contact op met onze serviceafdeling om het ophalen van deze artikelen in te plannen. Er is wellicht ook een mogelijkheid om de statiegeld artikelen bij jou in de buurt in een winkel in te leveren.

Bezorgkosten

Per levering rekenen we

tussen de € 2,95 en € 3,95 aan bezorgkosten, afhankelijk van het

bezorgmoment. Voor meer info: bezorgkosten


Ledenvoordeel?

Ik kom op deze website steeds ledenvoordeel en ledenprijzen tegen. Wat is dat precies? 

De Bezorgdienst is geen eigendom van privé-personen, maar van een coöperatie, Coöperatie Odin. De basis voor deze coöperatie is in 1983 gelegd met de oprichting van biologische groothandel Odin. Wie lid wordt van Coöperatie Odin en het ledenvoordeel aanschaft kan boodschappen doen met ledenvoordeel. Net als in alle coöperatieve winkels van Odin. Dat maakt biologisch eten nog aantrekkelijker! Voor meer info: ledenvoordeel


Kan ik mijn ledenvoordeel tijdelijk stopzetten? 

Je kunt je deelname aan het ledenvoordeelsysteem (tijdelijk) stopzetten. Dit kan alleen per volle kalendermaand. Rond de 1e van de maand incasseren wij de maandbijdrage. Wil je (tijdelijk) stoppen, geef dit dat uiterlijk 7 dagen voor het einde van de maand door via cooperatie@odin.nl met vermelding van naam, lidmaatschapsnummer en de maand(en) waarin je wilt stoppen. De termijn van 7 dagen is nodig om de incasso te kunnen stoppen en kan dus nooit korter zijn!


Coöperatieve supermarkten van Odin

Je kunt natuurlijk ook je boodschappen "live" doen in één van de coöperatieve supermarkten van Odin. Kijk op voor informatie, en de idealen en achtergronden van Odin, winkeladressen en openingstijden op www.odin.nl.

Kan ik in de coöperatieve supermarkten van Odin met mijn lidmaatschapsnummer van de Bezorgdienst ook boodschappen doen met ledenvoordeel en vice versa?

In de Coöperatieve supermarkten van Odin kun je, net als in de Bezorgdienst, boodschappen doen met ledenvoordeel. Bij het scannen van de persoonlijke ledenpas wordt de ledenprijs automatisch aan de kassa verrekend. Heb je wel al een account met ledenvoordeel in de Bezorgdienst, maar nog geen persoonlijke ledenpas? Mail dan een duidelijke foto van jezelf naar bezorgdienst@odin.nl, met vermelding van je naam en lidmaatschapsnummer zoals dit in Mijn Account staat vermeld. Maximale grootte van de foto is 1 MB. Toegestane formaten: png, gif & jp(e)g. Mocht het niet mogelijk zijn om vanaf deze computer een foto toe te voegen dan kun je deze ook opsturen naar: Odin Consumentenservice - Postbus 225 - 4190 CE Geldermalsen. We sturen jouw persoonlijke pas in overleg mee met de boodschappen of sturen de pas naar de winkel of je thuis adres. 

Vragen over de groente- en/of fruitabonnementen

Wat is een groente- en/of fruitabonnement?

Het groente- en/of fruitabonnement is een groente- en/of fruittas die je wekelijks afhaalt bij een afhaalpunt bij jou in de buurt. De inhoud van de tassen is zoveel mogelijk op de seizoenen afgestemd en bevat recepten en het Odinieuws. In het Odinieuws vertellen we elke week iets over de inhoud van de tas. Bijvoorbeeld een interview met de boer die de pastinaak uit jouw tas heeft geteeld. Door een groente- en/of fruitabonnement af te sluiten zijn de boeren verzekerd van afzet van hun producten.

Waar kan ik de inhoud van de tas vinden?

De inhoud voor de volgende week wordt elke donderdag hier op website gezet.

Waar vind ik de afhaallocaties?

Op onze website kun je alle afhaallocaties vinden. Via het kaartje kun je inzoomen op je woonplaats en een afhaallocatie uitkiezen.

Ik wil me graag aanmelden voor een groente- of fruitabonnement. Hoe doe ik dat?

Een groente- of fruitabonnement vraag je als volgt aan: 

Keuze 1:

Vraag online een abonnement aan.

Keuze 2:

Ga langs bij de door jou gekozen afhaallocatie en meld je daar aan bij de winkelier. Zij regelen de aanvraag verder.

Hoe betaal ik een groente- en/of fruitabonnement?

Je betaalt het abonnement vooruit bij het afhaalpunt. Bij het afhalen betaal je steeds voor de volgende week. Haal je voor de eerste keer je tas op dan betaal je dus voor twee tassen. 

Ik wil zelf kiezen welke groenten en/of fruit er in mijn tas gaan. Kan dat?

Het is niet mogelijk om de inhoud van de tas aan te passen aan persoonlijke wensen of allergieën.

Komen alle groenten uit Nederland?

De groenten en het fruit komen niet alleen uit Nederland. We streven ernaar om de groenten en fruit zo lokaal mogelijk in te kopen, maar in de winter kiezen we voor groenten uit zonniger gebieden, zoals Spanje en Italië,  waardoor we een gevarieerde tas kunnen blijven aanbieden. Het tropisch fruit komt uiteraard wel uit zonniger gebieden.


Kan ik ook stoppen, bijvoorbeeld als ik op vakantie ga?

Je kunt 'vakantieweken' opnemen; opgave hiervan uiterlijk een week tevoren bij je afhaallocatie.

Ik wil stoppen met mijn groente- en/of fruitabonnement. Hoe meld ik me af?

Als je wilt stoppen met het abonnement dan geef je dit door aan de afhaallocatie. De opzegtermijn is minimaal een week.

Ik heb een klacht over de inhoud van mijn abonnement. Hoe kan ik deze klacht melden?

Een klacht kun je op de volgende manieren doorgeven:

- per e-mail naar consument@odin.nl

- telefonisch (tussen 8.30 en 16.00 uur): 0345-575154

- via het contactformulier op deze website

Wijziging doorgeven? 

Even vakantie?

De maandbijdrage wordt met ingang van de volgende maand als saldo op je pas bijgeschreven en je kunt daar boodschappen mee afrekenen. Dus een maand op vakantie of een andere reden waarom je even geen boodschappen kunt doen bij Odin is geen enkel probleem meer. 

Mocht je voor langere tijd geen gebruik kunnen maken van het ledenvoordeel dan is er de mogelijkheid om dit op pauze te zetten. Dit kan alleen per volle kalendermaand en als je het uiterlijk 7 dagen voor het einde van de maand doorgeeft bij de informatiebalie in de winkel of via e-mail naar cooperatie@odin.nl


Wijzigen huishouden, adres of contactgegevens?

Ben je verhuisd of wijzigt er iets in de gezinssamenstelling, geef dit dan door via cooperatie@odin.nl dan verwerken wij dit in de administratie. Vermeld hierbij altijd het lidmaatschapnummer op de ledenpas, zodat we het juiste lidmaatschap kunnen koppelen. 

Ik ben mijn ledenpas kwijt, wat nu?

Een nieuwe ledenpas kan aangevraagd worden bij de ledenbalie in de winkel of via cooperatie@odin.nl. Vermeld in dit bericht altijd je naam en adresgegevens, zodat we de juiste persoon kunnen koppelen aan het lidmaatschap. Binnen een week ligt de nieuwe ledenpas voor je klaar in de winkel. Is er sprake van een partnerpas, dan vervangen we altijd beide passen om fraude te voorkomen.

Ik wil stoppen met het lidmaatschap. Hoe kan ik opzeggen?

Je kunt het lidmaatschap per kalendermaand schriftelijk (per post of per e-mail via cooperatie@odin.nl) opzeggen.  Vermeld bij de opzegging altijd het lidmaatschapsnummer (deze staat op de ledenpas), je naam en adresgegevens. Het lidmaatschapsnummer begint altijd met een 2. Geef de opzegging uiterlijk 7 dagen voor het einde van een maand door.

Algemene vragen

Hoe weet ik zeker dat jullie zorgvuldig met mijn gegevens omgaan?

In ons privacy statement vertellen we hoe en waarom we gegevens van je bewaren als je onze website bezoekt of onze nieuwsbrief leest. 

Wat is het verschil tussen bio en biodynamisch?

Bij de productie van biologisch voedsel wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met milieu en dierenwelzijn. In de biodynamische landbouw is de bodem de basis: de structuur en vruchtbaarheid worden versterkt en opgebouwd door dierlijke mest, compost, vruchtwisseling en de toepassing van preparaten. Biodynamische voedingsproducten zijn in de winkel te herkennen aan het Demeter-keurmerk.

Keurmerken

EKO-certificering winkels 

De duurzaamheidseisen voor onze Odin winkels zijn zeer hoog en sinds 1 januari 2017 zijn we EKO gecertificeerd. Hiervoor geldt de eis van minimaal 90% biologische producten en zijn er tevens strenge eisen op het gebied van verpakkingen, energie, sociale aspecten, gezondheid en het terugdringen van voedselverspilling. Kijk voor meer informatie op de site van Stichting Eko-Keurmerk.


BIODYNAMISCH

Demeter is het kwaliteitskeurmerk voor biodynamische landbouw. De biologisch-dynamische (BD) landbouw gaat op een aantal gebieden verder dan de biologische landbouw. Een belangrijk verschil bijvoorbeeld zit in het maximale behoud van het eigen karakter van dieren en planten en de smaak van producten. Koeien behouden hun horens en kippen hun snavels. Er wordt bij voorkeur gebruik gemaakt van zaadvaste rassen. Dit zijn plantenrassen die zich door eigen zaadproductie kunnen voortplanten en zo op een evenwichtige wijze volwassen kunnen worden. Verder maken de BD-boeren gebruik van vercomposteerde biologische mest, biologisch stro en biodynamisch veevoer van eigen bedrijf.  


BIOLOGISCH

Biologisch is een duurzame manier om landbouw te bedrijven en voedsel te produceren zonder chemisch-synthetische bestrijdingsmiddelen en kunstmest. Er wordt zoveel mogelijk gebruik gemaakt van biologisch zaad- en pootgoed. Ook de verwerking is zonder chemisch-synthetische toevoegingen. Verder is er een zo ruim mogelijke weidegang voor dieren en een vrije uitloop voor varkens en kippen en krijgen ze biologisch voer. Er wordt geen preventief gebruik gemaakt van antibiotica.


FAIRTRADE

Keurmerk voor eerlijke handel. Maatschappelijk verantwoord ondernemen op basis van een duurzaam inkoopbeleid. Wij van Odin vinden het belangrijk dat elke schakel in de keten klopt. Daarom kennen en controleren we elke schakel zelf; van grondstoffen tot arbeidsomstandigheden.


MSC

Het Marine Stewardship Council-keurmerk (MSC) staat op visproducten die afkomstig zijn van duurzame visserij. Bij duurzame visserij worden visstanden duurzaam beheerd en wordt zo min mogelijk schade toegebracht aan het leven in de zee.


BDIH NATUURCOSMETICA

Dit is een keurmerk voor natuurlijke, diervriendelijke cosmetica, met eerlijke handel als deelaspect.
De uitgangspunten van het keurmerk zijn traceerbaarheid van de herkomst van de grondstoffen, geen gebruik van dierproeven, geen gebruik van gentechnologie, alleen gebruik van natuurlijke grondstoffen die op een milieuvriendelijke manier (bij voorkeur uit de biologische landbouw) geproduceerd worden en indien van toepassing: grondstoffen uit eerlijke handel.

Nieuwsbrief

Ik wil graag de nieuwsbrief ontvangen. Hoe regel ik dat?

Je kunt je via www.odin.nl aanmelden voor de nieuwsbrief door je e-mailadres in te vullen. Na aanmelding ontvang je een email met een bevestigingslink op het door jou opgegeven e-mailadres. Als je op deze link klikt, wordt de aanmelding voor de nieuwsbrief geactiveerd. 

Als je je wilt afmelden voor de nieuwsbrief kun je dit doen via de link onderaan elke nieuwsbrief.

Antwoord niet gevonden?

We helpen je natuurlijk graag verder. Ons serviceteam is van maandag tot en met vrijdag van 09.00 – 17.00 uur bereikbaar. Dus heb je vragen of opmerkingen, neem dan contact met ons op