Meest gezochte producten
Weleda
Brood
Kaas
Yoghurt
Melk
tomaten
olijfolie
Rijst
thee
kefir
Sluiten

Bij het overlijden van een dierbare is het laatste waar je aan denkt waarschijnlijk het opzeggen van een abonnement of lidmaatschap. Daar hebben we alle begrip voor. Om je te helpen bij het opzeggen van een abonnement of lidmaatschap van Odin zetten we wat dingen die noodzakelijk zijn voor je op een rij.

Bij overlijden kun je als familie/erfgenaam de opzegging van het lidmaatschap, met de overlijdensakte, naar ons mailen via cooperatie@odin.nl. De overlijdensakte is nodig omdat het hier gaat om een lidmaatschap met participatie. De participatie en ook eventueel resterend saldo en/of punten kunnen worden uitgekeerd op het bij ons bekende bankrekeningnummer. We houden daarbij de opzegtermijn in acht.

Moet de participatie en het eventueel resterend saldo en/of punten op een ander bankrekeningnummer uitgekeerd worden? Daarvoor hebben we een kopie van de Verklaring van Erfrecht nodig. De Overlijdensakte is dan niet nodig.

Bij vragen of opmerkingen zijn wij maandag t/m vrijdag telefonisch te bereiken van 9.00 tot 17.00 uur op nummer 0345 575 154 of via cooperatie@odin.nl.

Antwoord niet gevonden?

Ons serviceteam helpt je graag verder van maandag tot met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Neem contact op via ons contactformulier of:

telefoon 0345 575 154
e-mail service@odin.nl

Winkelmand

Je winkelmand is leeg.

Bestellen