Sluiten

Ik wil mijn bezorgtijd verschuiven (vroeger/later op de dag), is dit mogelijk?

Wanneer je bij afronding van je bestelling erachter komt dat je een verkeerd tijdvak hebt gekozen, kun je contact opnemen met de consumenten service. Mocht de mogelijkheid er zijn om het tijdvak aan te passen dan zullen wij dit voor je in orde maken.
Let op: het is i.v.m. bestaande routes en gemaakte planningen niet altijd mogelijk om het tijdvak aan te passen.

Kun je niet thuis zijn op het moment van bezorging, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de consumenten service zodat er naar een oplossing gezocht kan worden. (Het liefst 1 werkdag van te voren, maar uiterlijk 2 uur voor de geplande levertijd). Staat de chauffeur toch voor een gesloten deur? Dan zijn we genoodzaakt om € 50 in rekening te brengen. Voor bestellingen boven € 250 zullen deze kosten € 100 bedragen.

Antwoord niet gevonden?

Ons serviceteam helpt je graag verder van maandag tot met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Neem contact op via ons contactformulier of:

telefoon 0345 575 154
e-mail service@odin.nl

Winkelmand

Je winkelmand is leeg.

Bestellen